.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گزارش یک دیدار انتخاباتی با احمدی‌نژاد

هفته گذشته، دو نفر به نمایندگی احزاب عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با دکتر محمود احمدی‏نژاد دیدار کردند.

به گزارش ثانیه‌نیوز (سایت خبری ستادهای خودجوش احمدی‌نژاد)، هفته گذشته قرار بود سه نفر به نمایندگی احزاب عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با دکتر محمود احمدی‏نژاد دیدار کنند که یک نفر از آنها به دلیل بیماری غایب بود و لذا حبیب‏الله عسگراولادی و محمد رضا باهنر موفق به این دیدار شدند.

‏حبیب‏الله عسگراولادی دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري در این دیدار به دستاوردها و بیان عملکرد دولت نهم اشاره کرد و گفت: سفرهای رئیس جمهور به استانها و تماس نزدیك با مردم و دادن میلیونها نامه به رئیس جمهور سبب درك شما از محرومیت‌های نیمه پنهان و ارائه خدمت بالاتر به آنهاست. خوشبختانه دولت نهم با تلاش شبانه‌روزی سعی كرده است به مطالبات مردم در سطوح مختلف از جمله در سطح محرومین پاسخ دهد. تخطئه این خدمت نفعی برای منتقد محترم ندارد. چون به هر حال مردم محروم با همه وجود این خدمت را درك می‌كنند.

به گزارش ثانیه‏نیوز، محمد رضا باهنر نایب رییس لاریجانی و دبیرکل جامعه مهندسین جبهه پيروان خط امام و رهبري نیز از ابتدای سخن، باب طرح برخی اتهامات نسبت به دولت را باز کرد و خواستار مشورت دولت آینده در انتصابات با جبهه پيروان خط امام و رهبري شد. وی در ادامه شروط دیگری را نیز در مورد دولت آینده، مطرح ساخت.

دکتر محمود احمدی‏نژاد نیز با اشاره به زمینه‏های شکل‏گیری دولت نهم و حمله‏های غیرمنصفانه به این دولت، به جایگاه این دولت نزد رهبری، مردم و عرصه بین‏الملل اشاره کرد.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، معیارهای مورد نظر خود را برشمرد و با تکیه بر کلام معصوم(ع)، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، این معیارها را معیارهای دولت اسلامی ذکر کرد و لذا با رد شروط مطرح شده، خواستار تطبیق برخی مدعیان با این شروط (معیارهای دولت اسلامی) شد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.952 seconds.